Maria Montazami

Hon är väl ball, eller? Haha! Jag, som säkert många andra av er, läser hennes blogg dagligen. Jag har dock upptäckt en sak som är jävligt läskig, och jag hoppas att det inte bara är jag som har lagt märke till detta.
Det här är några av de bilder hon har på sin blogg:

(Alla bilder är tagna från Maria's egna blogg!)

Kolla noga på bilderna ovan... Lägger ni märke till något???
HON SER EXAKT LIKADAN UT PÅ ALLA BILDER! Samma pose rakt igenom. Det är rätt läskigt när man läser hennes blogg så ofta som jag, och hon lägger ut en massa bilder på henne och sina vänner, och hon ser exakt likadan ut på alla bilder! Jag har till och med sett bilder där hon inte är med och posar, men hon ser fortfarande likadan ut, fast hon inte tittar in i kameran. Knäppt ju!!! Aja, jag diggar henne iallafall! Det här inlägget får avsluta kvällen. godnatt!
Postat av: Victor

HAHAHAHAH Shiit hon är scary!! :O xD Jag blir rädd typ :( xD

2010-12-03, 00:53:12 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012