I'm on my way to Habo

Eller, snart iallafall! Usch vad segt det var att vakna idag. Drömde en massa, vet inte om det var bra eller dåligt, men jag var glad i drömmen, så jag antar att det var bra haha. Nu är Håkan och hans mammas gubbe påväg till Kalmar för att köpa ny bil, jag pallade inte följa med så jag åker till fina Habo istället. Tar med mig kameran, så det kommer nog upp lite mysbilder sen! Stay tuned!

Får bli en bild på min älskade skola sålänge! Me like!
och en bild på mig..!
Postat av: Håkan

Haha, det var nog tur på ett sätt att du inte följde med! Massa bilsnack och konstiga dialekter på folket som ville sälja bilarna! :) Men det blev ju tyvärr ingen bil, denna gången i.a.f... <3

2010-12-05, 10:09:39 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012