Fjärde Advent

Då var det redan fjärde advent. Fjärde ljuset är tänt, julklappar inhandlade, julgranen uppe, och snart går man in på sista veckan i skolan det här året. Det har gått snabbt, alldels för snabbt.
Men idag har jag iallafall hängt på A6 med Julia och Håkan! Jag har inhandlat massvis med julklappar, så nu är jag nästan klar. Det känns skönt måste jag säga.. När vi kom hem lagade jag köttfärssås och nu sitter jag här. Lyckades lösa en sak med en sladd som stack ut från väggen, och den hindrade mig från att kunna måla där. Så nu har jag spacklat och fixat så nu ska jag måla där oxå :) I'm so best! So, get to work! haha.. So long!


Förresten, ingen som vill köpa den här tv-bänken för 300 spänn!? Den är awesome! och en tjock-tv på 28 tum, widescreen för 500? Snälla (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012