Ett dygn i sommarstugan!

Har varit i sommarstugan sen igår. Det har varit helt underbart väder, och Gibson blev helt förälskad i stället. Han kunde ju bara springa runt runt runt i snön, helt lös, och inte tänka på något annat än snön. Jag blir så glad att se han hoppa och skutta sådär. Så länge han mår bra, är jag nöjd :) Så kom kusinerna Cornelia och Albin, så vi blev massa folk. Jag, Carl och Albin kollade på tv, och hade krig med en boll som suger åt sig vatten. Men den här gången var det inte vatten, utan Gibson dreggel. Sådär mysigt.... haha. Här kommer bilder!

Lillebror <3

Stugan!

Två utslagna hundar!

Två kusiner

Utsikt från fönstret i vardagsrummet, och Gibson är ute och leker på isen.

Börje och Benny

En halvdöd hund på väg hem <3

Gullungar! <3
Postat av: mikki

DÄR HAR JU JAG VARIT :D minns du när vi skulle åka ut med båten och den var full med spindlar och vi inte kunde ro in? fan vilken panik!! hihihiii. minns katterna somsatan:D <33

2010-12-26, 18:48:59 -
Postat av: Pappa

Vilken härlig helg!

2010-12-29, 22:54:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012