Eget arbete inom media

Jag har världens bästa idé, och ingen får ta den ifrån mig! Ni får se när jag är klar, men jag kan säga så långt att det är inom fotografering! Idag ska jag hjälpa Victor att filma till sitt arbete. Men såklart så har jag ju stativet hemma hos mig. Så vi ska åka dit nu, när som helst. Måste bara säga, att jag inte är imponerad av mig själv (säger man så??). Jag vaknade kvart i sex när Håkan åkte till jobbet, sen dess kunde jag inte somna om. Så jag gick ut och la mig i soffan och kollade på tv istället. Fastnade i nån jävla film, och vips var klockan halv åtta... Haha, tur att jag inte skulle till skolan på morgonen då, så det gjorde ju inte så mycket. Men nu måste jag dra! So long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012