Dag 6 - Min Dag!

Okej, det här har jag gjort idag!
Först ringde mamma och väckte mig vid tio över sju, då hon glömde bort att jag hade liet sovmorgon. Men så gick det med det, haha! Vid tio började jag fixa resten av mitt arbete här hemma. Sen blev det lagom att åka till andra lektionen i skolan. Där hade jag absolut ingenting att göra, så Jakob sa ju som sagt att jag fick åka hem. Men, jag som älskar min skola typ över allt annat, stannade kvar och jobbade med en extrauppgift. I väntan på Håkan gick jag och Victor till A6, och där mötte vi bästa Roland. Efter det åkte jag hem och städade och diskade. Så kom min mor med fika och mat till mig, tack så mycket! Och vi kollade lite på All Inclusive resor, för vi ska åka någonstans i sommar sen! :) Och nyss kom Håkan hem med Burger King mat, så nu sitter jag i soffan helt proppmätt och kollar på Gladiator. (Hatar den filmen..!) Så, har ni en någorlunda koll på min dag nu? ;) Just an ordinary day.. Cheers!

Hahaha världens mest lama bild!
Postat av: Missy

ahhaa, fan vad duktig du är!

Något jag aldrig skulle klara.. Haha!

2010-12-18, 12:21:59 - URL: http://missymandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: ja det är tråkigt :(

2010-12-18, 15:53:29 - URL: http://amandajense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012