Dag 13 - Den här veckan!

Kör igång med listan igen nu efter jul. Dock blir det om förra veckan, eftersom att det är måndag haha.

Måndag - Jag vaknade med nackspärr! Sedan blev det A6 med Lilly :) Så dagen började dåligt, men slutade bra! Och det är ju huvudsaken.
Tisdag - Slutade skolan idag. Hade en lektion först där jag skulle redovisa mitt arbete i media. Det gick faktiskt jäkligt bra. Mikki kom till skolan oxå och höll mig sällskap! Sedan blev det julavslutning och åka hem.
Onsdag - Fixade med julklappar och julstämningen hemma, lagom tills jag skulle åka iväg. Haha, men det blev fint, så det gör inget!
Torsdag - Dagen före jul. Jag var hemma och fixade en massa innan det var dags att åka till pappa. Alla paket var nerpackade klara. Sen kom jag till pappa, och de fattade inte hur man vecklade ut deras plastgran, så det fick jag göra. Sedan klädde vi granen och åt lite kvällsmat. Ja, jag saknar lite att bo hemma..
Fredag - JULAFTON! Hade världens bästa julafton. Trodde dock inte att den skulle bli så bra, för att det var folk som var sjuka, och farmor är så rädd att åka bil i snö. Så trodde inte det skulle bli någon julafton. Men den blev hur bra som helst istället!
Lördag - Jag tog med Gibson och åkte med familjen till sommarstugan. Har inte sett Gibson så glad innan när han såg all snö. Han hoppade runt som en dåre och var hur glad som helst! <3
Söndag - Vi åkte hem från stugan, och hem till mamma. Dags för julfirande där oxå. Fick hur mycket bra saker som helst av mamma, och sen fick jag en sak jag hade önskat mig hur mycket som helst....EN TV! Började nästan gråta i telefonen sen när jag ringde och tackade Sonja för den underbara 40" tvn!

Med andra ord har detta varit en VÄLDIGT bra vecka!

Postat av: Johan

En fråga: Är det Skänninge Kyrka?

2010-12-28, 22:29:18 -
Postat av: Victor

oj, riktigt fin bild!! :D <3

2010-12-29, 04:11:43 - URL: http://Victorwallin.se/
Postat av: Carro

Johan: Ja, det är det! :)

2010-12-29, 16:11:07 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012