Besök hos veterinären

Hej bloggen.
Kom precis hem efter att ha varit hos veterinären med lille Gibson. Vi fick sitta och vänta i 40 min, för att vara där inne i 1 min! Men men, 1års vaccinationen är ju viktig, så det var värt det :) Är så glad att vi har en så duktig hund! Alla hade fan Chihuahuor (hahah stavning...!?) dessutom, jag vill oxå ha en! Dom är så små och söta, hihi! Men men, nu blir det pizza! Cheers

Postat av: Håkan

Ja han är så jävla duktig, lillskiten! Inte ett knyst sa han!! :)<3

2010-12-07, 21:24:46 -
Postat av: Victor

aww Söt han är!! :) Gibson är så underbart vacker!! :D

Dvärgpinscher ska det vara om det ska vara en liten vovve ;)

sv; Jaa den var sjukt snygg i verkligheten också :D gillade den verkligen :) :D Får se om jag ska köpa den, eller om jag köper en nästan lika dan, det finns ju några olika modeller o välja mellan ;D

2010-12-07, 23:14:23 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012