Annandagen hos mor!

Sitter nu i köket hemma hos mamma, och har haft en väldigt bra Annandag. Det började med en svinkall natt i våran lilla stuga, utanför sommarstugan. Jag pappa och Gibson sov där, och pappa fick för sig mitt i natten att det var för varmt, så han stängde av värmen. Jävla snille.... Det blev svinkallt , så jag sov med jeans, t-shirt, strumpor, och en tjocktröja haha. Men iallafall, nu är jag hos mamma, och jag har fått MASSA paket. Min mamma kunde inte sluta handla, så jag fick 20 paket av henne till lägenheten. Skitbra grejer! och sen fick jag pengar av Sonja och Leif (Robbans föräldrar), OCH....EN TV!!!!! 40" LCD TV - Full HD! Började typ gråta i telefonen när jag ringde och tackade Sonja. Den här julaftonen har varit den bästa på länge! Tack allihop för allting! <3

Postat av: Håkan

Jaha, då lär man ju inte se dig mer det här lovet då eller?;) Nämen seriöst, fan va roligt!:D Sakerna till lägenheten har du ju alltid nytta av och en TV ville du ju ha så...:) Jag är så glad för din skull!!! <3

2010-12-26, 20:16:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012